چگونه برای جلوگیری از نفریت لوپوس توسعه به نارسایی کلیه
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چگونه برای جلوگیری از نفریت لوپوس توسعه به نارسایی کلیه

نفریت لوپوس یکی از بیماری ممکن است بیماری های کلیه ایجاد می شود، پس چگونه برای جلوگیری از نفریت لوپوس توسعه به نارسایی کلیه تبدیل شده است موضوع داغ برای کسانی است که از آن رنج می برند. در زیر برخی از برخی از اطلاعات از این بیماری، به امید شما می توانید اطلاعات بیشتر در مورد بیماری خود را از آن را یاد بگیریم.

در واقع، نفریت لوپوس التهاب کلیه ناشی از لوپوس اریتماتوی سیستمیک (SLE)، نوعی بیماری سیستم ایمنی بدن است. این بیماری ممکن است کلیه ها، پوست، مفاصل، سیستم عصبی و عملا ارگان و یا سیستمی را در بدن آسیب برساند. بنابراین کنترل این بیماری بسیار مهم است.

چگونه برای جلوگیری از نفریت لوپوس به نارسایی کلیه؟

داروها مانند mofetil مایکوفنولات (MMF)، سیکلوفسفامید وریدی با کورتیکواستروئیدها، و سرکوب کننده ایمنی، آزاتیوپرین با کورتیکواستروئیدها از داروهای معمول که برای درمان این بیماری می باشد. بر اساس برخی از گزارش، MMF و سیکلوفسفامید با کورتیکواستروئیدها هستند به همان اندازه در دستیابی به بهبودی از بیماری موثر است. اما MMF امن تر، با احتمال کمتر از باعث نارسایی تخمدان، مشکلات ایمنی و یا ریزش مو است. همچنین این کار بهتر از آزاتیوپرین با کورتیکواستروئیدها برای درمان نگهدارنده. بنابراین برای افرادی که در مراحل اولیه، ممکن است این بیماری به خوبی با استفاده از آن دارو را کنترل کند.

پس از این بیماری خارج از کنترل، میکرو چینی Osmotherapy پزشکی و سلول های بنیادی، ممکن است در تقاضا برای جلوگیری از آن را بدتر می رود باشد. هر دو آنها از نوآوری های سنتی چینی گیاهان دارویی پزشکی و می تواند اختلال ایمنی تنظیم. بازسازی کلیه های آسیب دیده و بازسازی سیستم ایمنی ذاتی بدن انسان، آنها می توانند سیستم ایمنیthe را بازسازی، و در نتیجه به بهبود عملکرد کلیه است. با عملکرد بهبود کلیه، بیماری خواهد شد به تدریج معکوس، به طوری که پیشرفت نارسایی کلیه می توان جلوگیری کرد.

از بالا ما می دانیم که میکرو چینی Osmotherapy پزشکی و درمان سلول های بنیادی می تواند به جلوگیری از نفریت لوپوس توسعه به نارسایی کلیه، اگر شما هر گونه کمک در درمان این بیماری نیاز دارند، شما می توانید دکتر آنلاین ما به طور مستقیم و یا ارسال ایمیل به ما، ما بهترین های ما که مشورت به شما کمک کند. ایمیل ما: kidney-support@hotmail.com.





:: برچسب‌ها: نفریت لوپوس درمان، نارسایی کلیه، نفریت لوپوس ,
:: بازدید از این مطلب : 318
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 19 آبان 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: